DİSNEY CHANNEL

SİTENE EKLE
SİTE YORUMU
FACEBOOK YORUMU
Yorumlar

46 yorum şimdiye kadar.

  1. ugur boceyi ile kara kedi diyor ki:

    harikaaaaa

  2. selcuk inan galatasaray diyor ki:

    cok guzelllllllllllllllllll

  3. muhamet diyor ki:

    cok güzel hergün kanalizliyorum herkesede tafsiye edirim

  4. sanane diyor ki:

    çok güzellllllllllllllllll

  5. onur diyor ki:

    çoook güzel

  6. fjgn diyor ki:

    eda ya katılıyorum

  7. orain diyor ki:

    KESİNTİSİZ İSTİYORUM

  8. donuyor mu donmuyormu diyor ki:

    donuyorsa internetiniz ya az kalmıştır ya da internetiniz yavaştır

  9. mucize uğur böceği diyor ki:

    hiç donmuyo çok güzel çalışıyo bide hd gösterse…

  10. sezen diyor ki:

    çok güzel çalışıyor ve harika hiç donmuyor her zaman kullanıcam

  11. büşra serik diyor ki:

    çok güzel en çok ta doraemonu seviyorum ♥ :)

  12. nilal fan diyor ki:

    nasilda guzel acildi yaaa..

  13. yhp diyor ki:

    çok güzel bir sayfa.izlerken çok eğleniyorum.özellikle doraemon u çok seviyorum

  14. kjh diyor ki:

    çok güzel bir sayfa.izlerken çok eğleniyorum.özellikle doraemon u çok seviyorum

  15. zeyneb diyor ki:

    Arkadaslar disney bazi kanallarda kesildi. Biliyorum, cunku bizdede yok. Bunun sebebi disney channel kanalinin kodunun deyistirilmesidir. Eyer bu sorunun hemen ortadan kalkmasini istiyorsaniz ya kanal tamircisi cagirsaniz cok iyi olucaktir. Biz yaptik ve acildi. Hoscakalin.

  16. onur diyor ki:

    ya acilmiyo

  17. ismini vermek istemeyen kişi diyor ki:

    açımıyor

  18. eren diyor ki:

    ya babam yüzünden izleyemiyorm bende açılmıyo yaa

  19. Melisa84 diyor ki:

    YA AÇILMIYOR.LÜTFEN ANNEM YUZUNDEN IZLEYEMIYOM DISNEPTE GITTI!!!

  20. MELEK diyor ki:

    AÇILMIYOR

  21. sencer diyor ki:

    cok güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll sayfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa terciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ederimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  22. eda diyor ki:

    yha hep reklam bi de donmasın hiçç

  23. irem diyor ki:

    allah razı olsun annem izlerken ben buradan izliyorum

  24. irem diyor ki:

    allah razı olsun annem veya başkabiri izlerken ben burdab izliyorum

  25. turan diyor ki:

    allah razı olsun bizim evde televizyon yok

  26. betül diyor ki:

    allah razı olsun dısneey kapandı bizde burdan izliyom

  27. fidan diyor ki:

    ela

  28. eren diyor ki:

    Allah razı olsun kardeşim izleyemiyordum saolun

  29. hüseyin diyor ki:

    selam

  30. cennet diyor ki:

    Bizim evde Disney Channel yok o yüzden buradan izliyorum sağolun.

  31. ecanlitv diyor ki:

    Chorme tarayıcısından deneyiniz…

  32. resad diyor ki:

    ya lutfen birden disney falan cok kanal gelmiyo yardim edin nolur

  33. Eslem diyor ki:

    Çok güzel bir site istediğim bütün filmler ve programlar var

  34. Eslem diyor ki:

    Çok güzel istediğim bütün filmler ve programlar var

  35. felipe melo diyor ki:

    abi cok güzel

  36. Nisa Nur diyor ki:

    merhaba çok güzel bir şey televizyonumuzda disney channel yok.bu yüzden buradan rahatlıkla hd kalitesiyle izleyebiliyorum.

  37. nisan diyor ki:

    süper ötesi muhtesem istediğim bütün disney channel çizgi filimlerini
    izleyebiliyorum

  38. nisan diyor ki:

    süper çok net ve winx izleyebiliyorum

  39. batuhan diyor ki:

    sen iyi site

  40. Eh diyor ki:

    Güzel Cartoon network te açılsa fena olmaz ama güzel bu site bide sürekli Donuyor

  41. Eh diyor ki:

    Güzel Cartoon network te açılsa fena olmaz ama güzel bu site

  42. Muhteşem!! diyor ki:

    Muhteşem ötesi şuan aladdin izliyorum çok net ve güzel görüntü çıkıyor teşekkürler helal olsun!!

  43. benim+bakıcım+bir+vampir diyor ki:

    süperdi ya

  44. benim bakıcım bir vampir diyor ki:

    süperdi lan benim bakıcım bir vampirde zombiler çıktı evvver

  45. cem diyor ki:

    Harika hd hemde.

  46. winx club flora diyor ki:

    ççok güzzeel yakında wwinx çıkçak hep izzlicem bu kanaalı



canlı tv uygulaması indir

DİSNEY CHANNEL Yayın Akışı